• Skapa/Redigera upphandlingspärm

    Skapa ny upphandlingspärm

    Läs om hur man skapar en ny upphandlingspärm.

    Redigera förfrågan

    Läs om hur man redigerar information och slutdatum.

    Avsluta upphandlingspärm

    Läs om hur man laddar hem och avslutar en upphandlingspärm.

    Skapa ny upphandlingspärm

    Klicka på "+ Skapa ny pärm".

    Välj pärmtyp "iBinder förfrågan mall" och ge ett namn och en färg till pärmen.


    Fyll sedan i en pärmryggsbeskrivning (frivilligt) och klicka sedan på "Skapa pärm".

     

    Redigera förfrågan

    För att ta bort, redigera eller arkivera en förfråganspärm så behöver man ha admin-behörighet.
    På vänster sida kan man ändra datum för sista anbudsdag och frågor & svar genom att klicka på "Ändra".


    Klicka på "prickarna" så dyker det upp fler valmöjligheter:

    Redigera pärminformation:
    Klicka på "Redigera förfrågan" för att byta namn, beskriving, färg, språk eller logga på pärmen. Klicka sedan på "Spara".


    Redigera pärmbeskrivning:
    Man kan ändra eller lägga till en beskrivning med fritext, listor och bilder. Klicka sedan på "Spara".



    Avsluta förfrågan

     

    Ladda ned förfrågan:
    Det går att spara hem hela förfrågningsunderlaget som en ZIP-fil till sin dator.

    Radera förfrågan:
    Hela förfråganspärmen tas bort.

    Arkivera pärm:
    Vill ni avsluta men behålla förfråganspärmen i arkiverat läge, hör av er till support@ibinder.se så får ni hjälp med detta.

     

     

    Support

    019-27 00 00

    E-mail

    support@ibinder.se

    Hjälpcenter

    Boka en demo